رمزگشایی از ۲۹ فقره سرقت کابل های برق در طرقبه شاندیز  ساخت دستگاه‌های تولید کمپوست برای استفاده خانگی انفجار مرگبار یک منزل مسکونی در قوچان + تصاویر (۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) اعتراف تکان دهنده سازنده واکسن کووید آسترازنکا بعد از ۳ سال ۵۹ داروی جدید تحت پوشش بیمه قرار گرفت شتابزدگی و عجله؛ علت ۸۴ درصد از حوادث برقی خراسان رضوی زمان برگزاری مجدد نوبت اول کنکور ۱۴۰۳ برای داوطلبان سیل‌زده خراسان جنوبی اعلام شد معمای پرونده خونین برادرکشی در مشهد (۱۱ اردیبهشت) معافیت مشمولان ۳۵ساله و دارای ۲فرزند از قانون بودجه حذف شد+سند سارق انباری خانه‌ها دستگیر شد جویدن ناخن با کدام اختلالات سلامت روان ارتباط دارد؟ حمله با شمشیر در لندن یک کشته و چند زخمی بر جای گذاشت نجات ۳ نفر از درون حریق منزل مسکونی توسط آتش نشانان مشهدی (۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) راه اندازی «تاکسی هوایی» بین گناباد-مشهد درگیری ۲ همکلاسی در شوش رنگ خون گرفت (۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) دستگیری ۵ شرور و مخل نظم و امنیت در مشهد
سرخط خبرها

جاده‌های شمالی خراسان رضوی بارانی و لغزنده است (۲۰ مهر ۱۴۰۲) + عکس

  • کد خبر: ۱۸۸۴۴۴
  • ۲۰ مهر ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۱
جاده‌های شمالی خراسان رضوی بارانی و لغزنده است (۲۰ مهر ۱۴۰۲) + عکس
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان رضوی گفت: هم اکنون بارش باران در جاده‌های شهرستان‌های شمالی استان موجب لغزندگی سطح این جاده‌ها شده است.

به گزارش شهرآرانیوز، جعفر شهامت اظهار داشت: بر اساس اعلام راهداران و سامانه‌های نظارتی راهداری در حال حاضر بارش باران در جاده ترانزیتی قوچان - درگز و جاده چناران - قوچان موجب لغزندگی سطح این جاده‌ها شده است.

وی با پیش بینی افزایش بارش‌ها در دیگر جاده‌های استان طی امروز پنجشنبه گفت: همچنین مه گرفتگی مقطعی نیز در جاده قوچان - درگز در محدوده "زوباران " گزارش شده است.

جاده‌های شمالی خراسان رضوی بارانی و لغزنده است (۲۰ مهر ۱۴۰۲) + عکس

اداره کل هواشناسی خراسان رضوی نیز در پی ورود سامانه بارش‌زا به استان و کاهش دمای هوا از عصر امروز هشدار سطح زرد صادر کرد.

بر این اساس بیشتر نقاط استان امروز پنجشنبه شاهد بارش‌های رگباری همراه با رعد و برق و بارش تگرگ خواهد بود که در نواحی مستعد موجب آبگرفتگی، ایجاد رواناب و سیلابی شدن مسیل‌ها به ویژه در نیمه شمالی استان همراه با وزش باد شدید خواهد شد.

همچنین افزایش شدت وزش باد در نواحی بادخیز شمال و شرق خراسان رضوی همراه با طوفان گرد و خاک با احتمال بروز خسارت و کاهش کیفیت هوا در بیشتر نقاط و نیز تشکیل مه و کاهش دید به ویژه در جاده‌های سردسیر و کوهستانی با احتمال اختلال در تردد و حمل و نقل طی امروز پنجشنبه محتمل است.

خراسان رضوی با پنج هزار و ۲۰۰ کیلومتر راه آسفالته اصلی و فرعی، هفت هزار و ۶۰۰ کیلومتر راه آسفالته روستایی و هفت هزار و ۷۶۰ کیلومتر راه غیرآسفالته از نظر طول راه‌ها در جایگاه دوم کشور قرار دارد.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->